Welkom op mijn reisblog!

27 januari 2017

Hallo lieve mensen. Leuk dat jullie benieuwd zijn naar mijn reisverhalen!
Hier zal ik de komende tijd mijn foto's en verhalen posten. Op deze hoofdpagina zal het nieuwste verhaal staan en hier rechts bij "Laatste reisverhalen" zullen alle reisverslagen komen te staan.

Nu ben ik nog niet weg maar 1 februari 11:40 uur zal ik vertrekken. Een aantal uurtjes en een transfer in Moskou later, kom ik donderdag om 10:35 uur lokale tijd aan in Bangkok. Dan is het trouwens 4:45 uur 's nachts in Nederland. Precies 6 uur verschil met Nederland. Ik zal de komende tijd dus rond of zelfs nog eerder dan Sesamstraat naar bed gaan ;)

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. NP:
    27 januari 2017
    Nogmaals heel erg veel succes en plezier man! Doe voorzichtig.

Hg,
    NP.
  2. Ruben:
    27 januari 2017
    Heel veel plezier en geniet maar goed van deze reis en alle geweldige belevenissen.
    Ook als je thuiskomt ga je deze nog heel vaak herbeleven door alle herinneringen!!! Doe voorzichtig en niet met vreemde mensen meegaan :).

Groetjes
    Ruben
  3. Sven:
    27 januari 2017
    Geniet ervan kerel! Tot over een paar maanden.
  4. Maria:
    Geniet ervan, en ik zie je in Bali! :)
  5. Robin:
    2 februari 2017
    Fijne vakantie,en geniet ervan! Pas op voor oplichters ( ze zijn jammer genoeg overal )