Naar de film in Yangon!

17 april 2017 - Yangon, Myanmar

Er is eigenlijk geen nachtleven in heel Myanmar. Ik ben nog geen echte bar tegengekomen zoals wij die kennen. Als de mensen drinken, dan doen ze dat in restaurantjes.
Deze avond ben ik naar de bioscoop gegaan om een film te kijken. Ik had keuze tussen Logan, Kong en သားဘီလူး. Ik ben voor သားဘီလူး gegaan. Dit is een lokale film zonder ondertiteling en koste maar 1300 Kyath (€ 0,89) Na de reclames komt de vlag van Myanmar met het volkslied in beeld en iedereen staat op. Na het volkslied begint de film, ik ben benieuwd. Gelukkig kon in aan de cover van de film zien dat het een komedie was want ik wist dat ik geen één woord zou gaan begrepen. Omdat het een komedie was was de film nog wel leuk. Een hele simpele film met idem grappen..

Juist de dingen doen die geen enkele buitenlander doet vind ik leuk. Iedereen keek mij aan van "wat doe jij hier?" Puur genieten!

1. Nico:
    17 april 2017
    Hoi Marvin,
    Dat zijn nog eens leuke prijzen daar. Op die manier kan je iedere avond wel naar de film gaan :-)) Zo te lezen heb jij de tijd van je leven en geniet je volop van alles wat er op je pad komt.
    We wensen je nog een mooie tijd en veel plezier met je verdere reis.
    Groetjes,
    Nico en Yvonne
  2. Rentia:
    19 april 2017
    LEUK!! Bijzonder!
    Je bent nu al over de helft........
    Er komt nog een heel leuk stukje!!
    Geniet er van, veilige reis verder gewenst.
    Rentia en Age